Všechny druhy písemností a úkonů jsou pořizovány za ceny, uvedené v sazebníku.
Určující podmínky
- Zveřejňování informací provádí obec na své náklady.
- Poskytování informací na základě žádosti (ústní i písemné) je prováděno za úhradu. Výši úhrady za poskytnutí informace stanoví pracovník (pracovnice), pověřený (pověřená) poskytováním informací podle níže uvedeného sazebníku.
- Ceny, uvedené v sazebníku, se nevztahují na vydávání stejnopisů, opisů, fotokopií a výpisů z úředních spisů, za což jsou vybírány správní poplatky dle položky 3 sazebníku správních poplatků, který tvoří přílohu zákona č. 368/1992 Sb. o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.
- Zpracování žádosti je podmíněno potvrzením souhlasu žadatele s předběžnou cenou za vyhledání, zpracování a poskytnutí informací.
- Vydání informace je podmíněno zaplacením úhrady.
- Výsledná cena za poskytnutí informace je součtem dílčích cen, uvedených v sazebníku.
Sazebník úhrad
mzdové náklady: | 50,- Kč za každých započatých 30 minut práce pracovníka OÚ, spojené s vyhledáváním a vyhotovením informace |
materiálové náklady: | kopie formátu A 4 jednostranně – 1,-Kč kopie formátu A 4 oboustranně – 2,- Kč |
údaje z počítače: | tisk na PC tiskárně – černobílý – 6,- Kč/strana odeslání informace e-mailem – 1,- Kč / strana A4 |
telefonní poplatky: | (fax, internet) dle platného ceníku poskytovatelů služeb |
práce s archiváliemi: | dle ceníku služeb a úkonů SN ČR |
další náklady: | samostatné odborné posudky, odhady apod. dle sazebníku poskytovatele |
cestovní náhrady: | dle sazeb podle zákona č. 119/1992 Sb. o cestovních náhradách ve znění pozdějších předpisů |
ostatní prokazatelné náklady |
Úhradu provede žadatel na základě vyúčtování v kanceláři OÚ, případně po dohodě bezhotovostním převodem na účet OÚ před převzetím informace.
Sazebník byl schválen zastupitelstvem obce dne 27.1.2003